Welcome Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

May 01, 2011

heLLo I'm kPoPpErS~!!


Hey~ I'm Cassies bias~!! *tetbe*
waahh~~ lama gila xjengah bloggie, miss bloggie...
aishh~ bersawang suda taman beta ini...
klw da praktikal mmg xberhubung langsung dgn on9 world...huuu...
ok skunk dpt on9...yayy~!!

herm~ bla da dpt on9 bru ku taw, kPoPpers tgh hangin skunk nie...
tgk tajuk entry aku pown da mention c2 aku kpoppers n i'm Cassies bias *mode fan girl*
mne xhangin....klw ko kpop fans lps ko bc Berita Harian 24 April 2011 nie.. pe ko rse??
xbaca ag?? meh cnie...click kt link nie..ko bc sndri...

lagi bertambah hangin bla bc entry nie 
|
|
|
V


*argh~ gud gud jer*
***********************************************************



sume mmbe2 ku tgh pisses off klw nek blek isu nie kt dyorg...
n msa google td aku jumpa entry slah sorg kPoppers..

ayat nie aku cilok dr entry blogger nie...


"Membawa Pengaruh Negatif; Pemakaian Kurang Sopan
Habis tu sekarang ni Fasha Sandha tu tak seksi lah? Artis kita berkemban, pakai skirt pendek kalau boleh nak bagi nampak peha semua, baju ketat, baju tak cukup kain semua tu pakaian sopan sangat lah? Yang tu dah tentu-tentu Islam, pun pakai seksi jugak. Apa cerita? Tu hah, Lady Gaga tu, sopan sangat lah dia sekarang? Tak payah Google gambar Gaga, tengok video clip dia kat Youtube pun dah tahu dia jenis yang macam mana. Pasal baju ni, ada sebab kenapa kemeja-kemeja T untuk artis Korea dijual. Tanya semua K-poppers kalau tak percaya. Pergi konsert Super Junior kitaorang pakai T-shirt Suju. Pergi fan meeting BEAST, pakai T-shirt BEAST. Pakai T-shirt pun seksi kah? Lepas tu, artis Korea banyak pakai Hoodie lah. Dah tentu-tentu Hoodie tu lengan panjang and besar. Oh, pakai hoodie yang besar, lengan panjang tu pun orang cakap seksi gila kan? Memang, memang. Pfft! Kalau diorang nak pakai legging ke, hot pants ke apa ke, at least diorang memang dah tentu-tentu bukan Islam. Tu hah, ramai jugak artis Malaysia yang eherm, pakai macam tu, bahkan lagi teruk pun ada. Yang tu tak seksi pulak lah kan? Oh ya, saya faham. Saya faham sangat."



amcm??? interesting x??
ap lagi....
jom terjah blogger nie jom..


aku sangat sangat sangat sangat la setuju ngn entry bdk nie...

**********************************************************

p/s  to all antis kpop fans 
xyah lah susah2 sesak/kusutkan pale korg ngn isu2 mcm nie..
ko bkn xpenah minat someone kan..
xksah la Mawi,Datuk cT,Dafi,Adam,Paramore,Avril Lavigne etc3 la.. 
minat nie ats diri msg2 kan...
so bg aku selagi aku xbergayut kt poket KO, poket MAKBAPAK ko..
just back off ...
klw agk ko xminat 2 aku suggest, ko duduk c2 diam2..
KPOPpers aman, ko pown xkne bash kn...

**********************************************************************************
p/s to kpop fans
just be ur self and happy... as long as u xsusahkan hidup org ngn addition u'all nie..rite??
dah dyorg xminat,mmg dyorg ckp cm 2..cuba klw da minat...
xksah la dgn lagu ka, dance2 kpop ka..
nipu sgt klw minat dance n lagu xminat artis 2 kan...
mesti terbakar gk dgn or bca entry cmnie...
ok la.. mls nk merepek pjg wt sket aty sndri ja..
adios...



mode coolkan diri sndri smbil layan My Destiny song by DBSK..

No comments:

MuSiC pLaYeR..~ EnJoY~


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com