Welcome Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

June 05, 2011

Buntu~!!

Ditelan mati mak. diluah mati bapak...
situasi skunk da sgt familiar tp knp aku xpat nak tackle situation nie???

kasih sayangkan untuk dikongsi???
knp perlu selfish nk tok diri sndiri je??

mmg aku bodoh,percaya suma ckp dya kan???
bla tnya....''eh..xde la,sy ok je dgn dya~!!'',''xjeles pown,xmrah pown~!! sius~!!''
''p la kua ngn dya,sy xksah la~!!'' n etc3..
then aku mcm biasa la...da awk xksahkan??

bla da terlbeyh mesra nk meletup plak..
TAK PAHAM~!!!
SUMPAH TAK PAHAM


******************************************************************************
hurm..sori la bkn sy nk buang awk dr hidup sy~!!!
tp sy yg nk lari dr hidup awk......

kalau awk bc entri nie...
sy nk gtw awak saya sayang awak sgt3~!!!
saya sayang dya juga~!!
SAYA SAYANG kalian berdua..sbb pada saya kalian berdua KAKAK KESAYANGAN saya~!!!
tolong jgn suruh sy pilih antara kalian~!!

No comments:

MuSiC pLaYeR..~ EnJoY~


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com