Welcome Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

March 06, 2011

Aku ConFuse~!!!

ConFused~?! wae??
arghh~~ sgt tertekan skunk nie~!!
quotes aku skunk nie MELUAT tp SAYANG~!!

haah~~ cmne 2h??
 hah~!!! tgk 2, hubby aku mikir 1x..
=.="  
aiyaakkk~
*************************************************************************
act aku da mls nk amik tw~!!
klw bleyh nk ignore ja~!! 
PENAT la cmnie~!!

soal hati dan perasaan neh susah nak d'fahami...
nado molla~!!
aku confuse~!!
aku ka yg xikhlas??? aku da try...DLU~!!
SEKARANG~!! aku try lg..tp da xsama mcm dlu~!!
selama 3mggu aku try tok buang dya..
tp ALLAH MAHA BESAR~!!
DIA temukan aku dgn org asing yg seiras ngn "dya"..
then aku rsa "ehhm~ myB aku mmg syg dya lg"
tp bla dya nk ckp fon,aku xleyh nk bedepan ngn dya~!!
aku jd meluat xkuat nk ckp ngn dya...
 dya soh aku jujur~!! aku da jujur~!!
aku da terus terang ngn dya yg aku xmo ckp fon ngn dya~!!
but dya still paksa/desak aku~!!
aku xmo sakitkan ati dya sbb 2 aku diam~!!
n now aku sgt la confuse...
ad lg ka sayang aku pd dya?? 
ad..sayang as a friend~!!

PENAT?? 

ash lg penat unnie,
unnie sndri yg hancurkan suma~!!
awak sndri yg wt ash tawar aty ngn unnie~!!
ash MANUSIA~!!
ash xpenah mnx unnie amik aty ash pown...
ash xpenah mnx unnie wat ap yg unnie da wt tok baik ngn ash..
ash cuma mnx unnie tinggalkan ash~!!
ash xmo tgk unnie sdeyh2 lg sbb ash..
ash slalu wt unnie nanges,wlaupown ash xtw sbb unnie nanges~!!

sblm nie ash da penah kata ngn unnie
"pls tglkan ash..myB nie ja jalan penyelesaian dya,ash sggup dyorg suma bnci ash asal unnie xnanges lg~!!"


skunk nie ash btol2 CONFUSE~!!
ash da penat, da fed up n ash da give up dgn suma nie...
ash xtw nk rasa ap, 
ash xtw nak buat cmna ag...

********************************************************************
ap yg ash nak kata skunk nie 
ash da seikhlas aty maafkan unnie..
insyaAllah ash da xdk pendam dlam aty..
n ash nk ckap...

|
|
|
V



JEONGMAL MIANHAE~!!!  



No comments:

MuSiC pLaYeR..~ EnJoY~


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com