Welcome Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

March 12, 2011

Astaghfirullahal'azim~!!

Astaghfirullahal'azim~!!!!
aku bru sedar hari nie hari Jumaat *msa type nie kol 11.45 pm*
sgt tersentap k~!!!  npe tersentap?? mau xtersentap~!! 
dr tgh hari td dyorg suma dok kecoh sal tsunami n earthquake kt jpun n others country...
aku langsung xingat yang hari nie hari Jumaat.. knp?? ap kaitan??
2 lah kn kdg2 aku lalai..
apa yg Allah bg hri ni adlh sbg prgtan,
aku lupa hri ni hr jumaat..
prgtan dr Allah bhwa kiamat b'laku pd ari jmaat.
Yah~!!! JUMAAT~!! KIAMAT~!! 
Astagfirullahal'azim.....

takot'y yaAllah~!!
tgk pixca nie....
|
|
V




Explosions: Giant fireballs rise from a burning oil refinery in Ichihara, Chiba Prefecture after being shaken by the earthquake off the coast
got news yg kata lbeyh 300 org yg terbunuh n 500 masih lg hilang..
Subhanallah~!!
nak taw lebih lanjut baca kt SINI
***************************************************************************
lps tgk suma nie aku sgt
|
|
V

dan


Ya Allah, 
Kau lindungilah keluargaku dan seluruh umat Islam,
KAU jauhi lah kami dan  MALAYSIA dari segala bencana Ya Allah..

Ya Allah, Ya Tuhanku
aku mohon..
Kau pjgkanlah umo ku Ya Allah..
aku blom ckup bekalan utk hadapi Janjimu "hari kematian"
berilah aku peluang utk mengumpul pahala dunia akhirat ya Allah

****************************************************************************
so now guys lets keep praying for japan 
and other people who affected by earthquake and tsunami..
mnx2 suma selamat dr bencana mcm nie
skunk nie DIA bru bg peringat pada semua...
bahawa
KIAMAT SUDAH DEKAT~!!!
wallahu'alam

No comments:

MuSiC pLaYeR..~ EnJoY~


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com