Welcome Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

March 08, 2011

owhh~ bru ku sedar~!!

owhh~! baru aku sedar..
 baru aku tau selama nie blog aku byk mengarut dr info ea??
aiyaaaakkk~~*jatuh bergolek3*
aishhh~~ sumpah aku xtw.. selama nie aku b"blog, 
xpenah plak terpikir function berblog tok share2 info ngn blogger len..
aku igt blog nie tok kita sendiri2 ja..
aku pown men conteng ja~!! ayat pown tunggang langgang!!
N selama nie pown aku xtw kepentingan follower~!!
bleyh pelik plak tgk blogger len yg gila follower..haiyakk~!!
patot la cantek ja blog adekku yg sowg nie..
traffic pown GEMPAK~!!
class CIK SMILE *ckp gaya gedik k*
|
|
V


tp lps bW kt blog abg ben..
act da lama jd follower blog dya,
bru ptg nie ad aty nk terjah...miahaha
n terbaca plak entry dya yg sal Entry Mengarut ...
n skunk nie bru la aku tw function sebenar blog nie..

********************************************************************
thx abg Ben Ashaari byk bg tunjuk ajar pd blogger2 baru mcm saya
pada yg xknal abg ben..
jom kita terjah blog abg ben nie..
|
|
V
*******************************************************************
p/s  buah cempedak diluar pagar,
       ambil galah tolong jolokkan,
        saya budak baru belajar,
     kalau salah tolong ajarkan ye... (^_^)v

No comments:

MuSiC pLaYeR..~ EnJoY~


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com